8-okų teatro įskaita

Balandžio 30 d. vyko 8 klasių integruotų menų (teatro ir šokio) įskaita.
Tai nebuvo profesionalus spektaklis ar šou, tai buvo kūrybinė laboratorija, kai aštuntokai visi kartu (8b, 8c ir 8d klasės) pabandė išjausti jaunų žmonių gyvenimo dramas per teatro ir šokio raišką.
Kūrybinė laboratorija - tai meno procesas, tai gyvas pjesės skaitymas, kartu vaidinant ir šokant.
Teatro mokytoja Rasa Ercmonienė-Varnė, šokių mokytoja Guoda Raudeliūnaitė.

Scenarijuje „NEBŪK MADINGAS, BŪK GYVAS“ panaudota dokumentinė medžiaga iš buvusių narkomanų dienoraščių, skelbtų interneto svetainėse.

Pirmoje scenoje ,,Patyčios mokykloje“ buvo rodomas Jono Petraičio atvykimas į didmiesčio mokyklą. Šioje scenoje Jonas Petraitis nepritapo prie naujų klasės draugų. Likęs vienas, jis palūžo ir panoro tapti tokiu kaip visi - tai vaidino 8c ir 8d klasių mokiniai.
Tų pačių klasių kiti mokiniai atliko šokį, kuris parodė vidinę Jono sumaištį - jis nebežinojo, kas yra gerai, o kas blogai.

Antra scena - „Narkotikų dileriai“. Herojus Jonas ieškojo naujų draugų. Jis nebenorėjo gerai mokytis, nebenorėjo būti stumdomas, todėl nuėjo prie nuošalaus naktinio klubo... Scenoje parodyta, kad Jonas Petraitis jau nebe Jonas ir jis tuo didžiuojasi. Jis turi naujų draugų labai rimtomis pravardėmis ir pats jau nebe Jonas , o Džokeris, ir jis jaučiasi SAVAS.
Antrasis šokis parodė, kad Jono vidinis pasaulis pilnas naujų jausmų, naujo ritmo, jo galvoje muzika, merginos, „kieti“ draugai ir daug daug svaigulio... Jonui patiko būti apsvaigusiam. Realybė jam tapo neįdomi.

Trečioji scena vadinosi „Priklausomybė nuo narkotikų“. Jonas nebesuvokia, kur yra tikras gyvenimas, o kur sapnas, kuris labai greitai virsta košmaru. Jonas tapo madingu, reikalingu, įsigijo draugų, bet ar tie draugai tikrai jo draugai? Gal jie tik laukia iš jo pinigų? Jonas nenori žinoti tiesos, jam gera, kai jis apsvaigęs, bet kuo toliau, tuo dažniau jis turi svaigintis, vartoti bet ką, gauti pinigų iš bet kur... Ir ateina diena, kai jis palūžta fiziškai, išsenka tiek, kad nebegali pats savęs pažinti...
Trečias šokis simbolizavo Jono mąstymo lūžį. Laužyti judesiai - tai skausmas - ir dvasinis, ir fizinis. Ar yra kokia nors išeitis tada, kai jau atrodo priėjai liepto galą?...

Ketvirta scena - „Reabilitacijos centras“. Sugrįžti į save, būti savimi - kiekvieno žmogaus galimybė. Nebijokime būti savimi. Būkime.

Po 8c ir 8d klasių vaidinimo ir šokių 8b klasė parodė dvi spektaklio „Pabėgimas į Akropolį“ ištraukas apie tai, kaip vienos nuošalios provincijos aštuntokė Živilė pabėgo iš namų, nes jos svajonė - tai Vilniaus Akropolio parduotuvė, kurioje, kaip jai atrodė - yra net zoologijos sodas... Televizijos prodiuserė Sniežana, kino operatoriai, reklamų kūrėjai, Akropolio lankytojai ir jaunų žmonių neviltis, nesusikalbėjimas su tėvais ir draugais...

Kūrybinės laboratorijos akimirkos...

Click on a thumbnail to view a larger image. Click on the close button to close it.



Previous page: Menų diena
Next page: VDA mentorystė