Kelionė Panemune

Gražų gegužės 5 dienos rytą 4b klasės mokiniai (mokytoja Ina Klimaitienė) keliavo Panemune.
Grožėjomės unikaliais Nemuno slėniais, jo šlaitais, gamta ir mažais miesteliais. Kelionę pradėjome nuo Raudondvario, Vilkijos. Toliau tęsėme kelionę per Seredžių, Veliuoną, Vytėnus, Raudonę. Prieš akis atsivėrė Seredžiaus piliakalnis. Palemono piliakalnis tarsi kvieste kvietė išbandyti jėgas lipant laipteliais.
Po malonių įspūdžių Seredžiuje net nepajutome, kai atsidūrėme Veliuonoje. Aplankėme prižiūrėtus Ramybės ir Gedimino piliakalnius. Nužingsniavome į dvaro parką, kur pakraštyje stovi klasicistinio stiliaus dvaro pastatas.
Kitas mūsų sustojimas - Raudonės pilis. Smagu buvo pasivaikščioti alėja, apkabinti įspūdingus medžius, iš pilies bokšto pamatyti vingiuojantį Nemuną, prisiglausti prie pilies sienų... Dabar čia Raudonės pagrindinė mokykla.
Stabtelėjome restauruotoje Panemunės pilyje. Raudoną Raudonės pilies spalvą keičia elegantiška pilka. Pilyje veikia muziejus, pasivaikščiojom pilies piliakalniu, takais vedančiais šalia vandens.
Kelionės maršrutas labai turtingas nuostabiausiais architektūros, meno, istorijos, kultūros, urbanistikos ir archeologijos paminklais. Pamatėme savo krašto gamtos grožį. Reginių įvairovė neleido nuobodžiauti - tik spėk dairytis. Išvyka visiems labai patiko!

Previous page: 2016-2017 m.m.
Next page: 2015-2016 m.m.