Kaune

Lapkričio 11 d. 3b klasės mokiniai (mokytoja Ina Klimaitienė) lankėsi Kaune. Įspūdžiais dalinasi mokinė Kornelija Katkutė.
Mes su klase aplankėme Kauną. Pirmiausia keliavome į Karo muziejų. Pažintį su šiuo muziejumi pradėjome nuo pamokos apie karą senovėje. Kartu su gidu mes po vieną pradėjome statyti pilies miestą. Sužinojome, kur ir kaip senovės lietuviai statydavo gynybinę sieną, gyvenamuosius namus, bažnyčią, kalvę, valdovo rūmus.

O kai miestą pastatėme, pasiskirstėme į gynėjus ir puolėjus. Taip sužinojome, kokius ginklus naudojo to meto lietuviai ir jų priešai. Buvo įdomu ir naudinga!

Vėliau ėjome pasivaikščioti po dideles muziejaus sales. Ten matėme net tikrus Dariaus ir Girėno rūbus, „Lituanikos“ nuolaužas!

Apėję visas sales, išėjome į lauką nusifotografuoti prie didelių liūtų, saugančių įėjimą į muziejų.

Po to ėjome pasivaikščioti Laisvės alėja. Ten buvo gražu - tikras Kauno pasididžiavimas!

Alėja ėjome iki Tado Ivanausko zoologijos muziejaus. Muziejuje turėjome būti smalsūs ir atidūs, nes mokytoja davė užduotis, į kurias atsakymus turėjome čia rasti. O kiek čia daug eksponatų! Man labai patiko šuo dingo, nes jis buvo toks mielas! Ten buvo pilna iškamšų, padarytų ir iš Kauno Zoologijos sode gyvenusių gyvūnų. Išvaikščioję visas sales ir suradę atsakymus į visus klausimus, supratome, kad dar labai daug gyvūnų matome pirmą kartą ir daug ko apie juos nežinojome. Nustebino įspūdingi žinduoliai, paukščiai, vabzdžiai, žuvys ir net varliagyviai! Supratome, kad profesoriaus Tado Ivanausko idėja - sukurti tokį muziejų buvo labai reikalinga!

Labai patiko ekskursija, siūlau ir Jums!

Previous page: 2015-2016 m.m.
Next page: 2014-2015 m.m.