Oro uoste

Rugsėjo 18 d. 3b klasės mokiniai (mokytoja Ina Klimaitienė) lankėsi Vilniaus oro uoste. Įspūdžius aprašo 3b klasės mokinė Karolina Brimerytė.

Vieną saulėtą rudens dieną mes susiruošėme į oro uostą. Kai atvykome, mus pasitiko labai malonus gidas. Ekskursiją pradėjome nuo oro uosto maketo. Vėliau nuėjome prie lagaminų tikrinimo aparatų ir gidas parodė, ko negalima pasiimti su savimi, kai skrendi lėktuvu. Ir mus patikrino, kaip tikrus keleivius - ėjome pro metalo detektorių, o mūsų rankinės, lyg lagaminai, važiavo rentgeno tuneliu.

Patikra praėjo puikiai, todėl galėjome įeiti į vidinę oro uosto teritoriją, kur mūsų jau laukė autobusas.

Taip pamatėme tai, ko nemato keleiviai, o tik oro uosto darbuotojai! Gidas mums leido atsisėsti ant pievelės ir žiūrėti, kaip išskrenda bei leidžiasi lėktuvai. Išties įspūdingas garsas ir vaizdas! Pamojavome ir klasės draugės Vaidos mamai, kuri kaip tik tuo metu išskrido į Taliną.

Sužinojome, ką reiškia ant lėktuvų šviečiančios raudonos lemputės. Pamatėme, kaip taiso propelerį. Matėme, kaip pila benziną lėktuvui į sparną. Vėliau nuvažiavome prie nenaudojamų lėktuvų ir mums leido ant jų palaipioti.

Labai daug įspūdžių buvo ir oro uosto gaisrinėje. Pirmiausia mums parodė vamzdžius, nuo kurių skubiomis situacijomis čiuožia ugniagesiai. Vėliau atėjo du vyrai su keistais rūbais - tokiais, su kuriais saugu gaisrininkams gesinti gaisrus. Vienas davė ranką paspausti, o kitas leido pasimatuoti šalmą bei pirštines. Paskui visi išėjome į lauką ir gaisrinės automobilis įjungė sirenas ir purškė vandenį. O kai vėjas pasisuko į mus, visus aptaškė! Galiausiai nuvažiavome prie išėjimo ir gavome dovanų magnetukus.

Saugiai bei linksmai grįžome į mokyklą. Man ši ekskursija labai patiko. Siūlau ten nuvykti ir kitiems!

Previous page: 2015-2016 m.m.
Next page: 2014-2015 m.m.